Gelieve ons hiervoor schriftelijk te contacteren met een duidelijke vermelding van de producten die u wenst om te ruilen of te retouren. U zal dan per kerende een verzendnummer en verzendadres ontvangen. De transportkosten met betrekking tot de terugzending worden gedragen door de aanvrager. De transportkosten voor een tweede aanlevering / omruiling nemen wij dan opnieuw op ons.

OPGELET - De omruiling of retour kan niet aanvaard worden voor:

  • Reeds gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
  • Gedragen kleding of artikelen waarvan de etiketten verwijderd zijn
  • Bestellingen waarvoor de termijn van 14 dagen verlopen is.
  • Gepersonaliseerde, bedrukte of geborduurde producten volgens specificaties van de klant
  • Producten dat een duidelijk persoonlijk karakter hebben.
  • Artikelen die vanwege hun aard of hygiënische redenen niet kunnen worden omgeruild.
  • Orders boven de €500 (daar onze leveranciers bestelde goederen niet terugnemen)
  • In bovenstaande situaties kan Wear And Work kan de aangekochte goederen niet terugnemen binnen de gestelde termijn van 14 dagen. Hierdoor vervalt het heroeppingsrecht van de bij Wear And Work aangekochte goederen volledig.

    Ga terug naar FAQ / veelgestelde vragen

    Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Aarzel dan niet om ons te contacteren via de chat of per telefoon 015 65 30 70 of per email.